Piegādes iespējas:
- Pasūtījumu var saņemt, iepriekš saskaņojot saņemšanas laiku;
- pasūtījuma adrese: Krustpils iela 12, kab. 253-254, Rīga LV-1073, biroja telpas SIA Gastroserviss;
- Pasūtījuma piegāde uz klienta norādīto adresi tiek veikta ar kurjeru (DPD, DHL, FEDEX, TNT, Latvijas Pasts);
- Pasūtījumu var saņemt ar paku termināļiem (OMNIVA, DPD, PASTS, CIRKLE K);
- Piegādes izmaksas ir atkarīgas no piegādātāja cenas, kas tiek aprēķināta pēc svara, izmēriem un adreses. Galīgā piegādes cena tiek noteikta pēc pirkuma un piegādes;
- Piegādes izmaksas un termiņi Latvijā, Baltijā, Eiropā tiek saskaņoti ar biroja administratoriem.
- GS24.LV vai SIA Gastroserviss neatbild par produkta piegādi klienta teritorijā, jo atbildība gulstas uz ārpakalpojumu uzņēmumu, un šis pakalpojums ir jāvienojas atsevišķi;
- GS24.LV vai SIA Gastroserviss var nodrošināt iekārtu pievienošanu darbībai nepieciešamajām komunikācijām, taču tas tiek veikts atsevišķi, sazinoties ar mūsu biroja administratoriem. Kad meistars ieradīsies iekārtas pievienošanai, tai ir jāatrodas jūsu izvēlētajā vietā.
Iekārtu piegāde, atvešana, pievienošana:
- Klients tiek informēts par preces garantiju pēc pasūtījuma veikšanas;
- Ja ir pretenzijas par preces kvalitāti, aprakstiet preces defektu brīvā rakstiskā formā;
- Pretenzijas iesniegšanas brīdī jums ir jāsaglabā darījuma apstiprinājums.
Pievērsiet uzmanību, ka garantija tiek anulēta, ja:
- Jūs mēģinājāt novērst bojājumus paši;
- Bojājumi radušies tīšas rīcības rezultātā;
- Bojājumus radīja dabas katastrofa (plūdi, vētra, ugunsgrēks utt.);
- Bojājums noticis, iekārtai nokļūstot svešķermeņiem (putekļiem, šķidrumiem);
- Jūs izmantojāt nestandarta barošanas blokus, piederumus vai rezerves daļas precei;
- Preces bojājums radās piegādes laikā, par ko jūs nekavējoties neinformējāt pēc preces saņemšanas.
Lai iegūtu sīkāku informāciju par to, kas jādara, ja prece neatbilst līgumam (preces aprakstam) vai ir bojāta, sazinieties ar mums pa kādu no norādītajiem tālruņa numuriem (+371) 25856856, (+371) 27117110 vai e-pastu uz @gs24.lv. Mēs uzklausīsim jūs un kopā atradīsim risinājumu.
Tiesības atteikties un atgriezt preci:
- Izmantojot atteikuma tiesības, jāņem vērā, ka jums ir pienākums atgriezt preci uz sava rēķina 7 dienu laikā no atteikuma nosūtīšanas dienas.
- Atsevišķos gadījumos zvaniet pa mūsu kontakttelefonu (+371) 25856856.
- GS24.LV vai SIA Gastroserviss atgriezīs par pirkumu samaksāto naudas summu 30 dienu laikā (30 dienas ir nepieciešamas, jo mēs pārdodam profesionālo aprīkojumu un mums nekavējoties jāpaziņo rūpnīcām par konstatētajiem defektiem un jāatgriež brāķētā prece).
- Atgādinām, ka mums ir tiesības neatmaksāt pirkuma maksu un pakalpojumu maksu, kamēr jūs neatgriezīsiet preci vai neuzrādīsiet pierādījumus par preces piegādi.
Lai izvairītos no pārpratumiem, saņemot preci, pārliecinieties, ka tā pilnībā atbilst pasūtījumam (ražotājs, modelis, krāsa, izmērs un citi svarīgi parametri). Ja pamanāt defektus, kas radušies piegādes laikā (skrāpējumi, plīsumi utt.), jums ir tiesības nekavējoties ziņot par to (preces piegādes brīdī).
Izmantojot atteikuma un preces atgriešanas tiesības, ņemiet vērā, ka:
- Jūs varat pārbaudīt preci, bet nedrīkstat to izmantot;
- Precei jābūt atgrieztai nesabojātā oriģinālajā iepakojumā;
- Ar pirkuma dokumentu, oriģinālo iepakojumu un bez redzamām lietošanas pēdām;
- Pārdevējam ir tiesības aizturēt kompensāciju līdz preces saņemšanai.
Lūdzu, ņemiet vērā šos noteikumus pirms preces pasūtīšanas mūsu mājaslapā.546