Piegādes
varianti:
- Pasūtījumu ir iespējams izņemt
iepriekš saskaņojot pasūtījuma saņemšanas laiku Krustpils ielā 12, kab.
253-254, Rīga LV-1073, SIA Gastroserviss ofisa telpās;
- Pasūtījuma piegāde uz klienta
norādīto adresi tiek veikta ar kurjeru dienestu (DPD, DHL, FEDEX, TNT,
Latvijas pastu);
- Pasūtījumu iespējams saņemt
pakomātos (OMNIVA, DPD, PASTA STACIJA, CIRKLE K);
- Piegādes cena ir atkarīga no
preces piegādātāja izcenojumiem, kas tiek izrēķinātas atkarībā no svara,
izmēriem un adreses. Piegādes gala cena tiek noteikta pēc pirkuma un
piegādes noformēšanas;
- Piegādes izmaksas un laiki
Latvijā, Baltijā, Eiropā notiek saskaņojot ar biroja administratoru/-i
.
Iekārtu
piegāde, ienešana, pieslēgšana:
- GS24.LV jeb SIA Gastroserviss
neatbild par preces ienešanu klienta telpās, jo par to atbildi
ārpakalpojuma uzņēmums un par šāda pakalpojuma sniegšanu jāvienojas
atsevišķi;
- GS24.LV jeb SIA Gastroserviss
var nodrošināt iekārtu pieslēgšanu pie komunikācijām, kas ir nepieciešamas
iekārtas darbībai, taču tas notiek atsevišķi veicot pieteikumu servisa
pakalpojumiem sazinoties ar mūsu administratoru/-i. Ierodoties meistaram
uz pieslēgšanu iekārtai jāatrodas Jūsu izvēlētajā vietā.
Preču
atgriešanas un garantijas noteikumi:
- Par preču garantiju klients
tiek informēts pēc pasūtījuma noformēšanas;
- Ja radusies pretenzija par
preces kvalitāti, lūdzam brīvā rakstiskā formā aprakstīt preces defektu;
- Pretenziju pieteikšanas brīdī
Jums ir jābūt saglabātam darījumu apliecinošam.
Lūdzu ņemiet
vērā garantija nav spēkā ja:
- Pats/i esi
mēģinājis/usi novērst bojājumus;
- Bojājums
radies tīšas darbības rezultātā;
- Bojājums
radies dabas stihijas dēļ (plūdi, vētra, ugunsgrēks u.c.);
- Bojājums
radies, ražojumā iekļūstot svešķermenim (putekļiem, šķidrumam);
- Precei esi
izmantojis nestandarta barošanas blokus, piederumus vai rezerves daļas;
- Bojājumi
precei radušies piegādes brīdī, par kuriem Jūs nebijāt paziņojis uzreiz
pēc preces saņemšanas.
Lai uzzinātu
sīkāku informāciju par to, ko darīt gadījumā, ja prece neatbilst līgumam
(sniegtajam aprakstam par preci) vai tā sabojājas, sazinieties ar mums pa vienu
no norādītajiem tālruņa numuriem (+371) 25856856, (+371) 27117110 vai
e-pastu info@gs24.lv. Mēs Jūs uzklausīsim un kopīgi meklēsim risinājumus.
Atteikuma
tiesības un preču atgriešana:
Izmantojot
atteikuma tiesības, Jums jāņem vērā, ka preci Jums ir jāatgriež par saviem
līdzekļiem 7 dienu laikā no dienas, kad esat nosūtījis atteikumu. Par
atsevišķiem gadījumiem zvaniet uz mūsu kontakttālruni (+371) 25856856.
GS24.LV jeb SIA
Gastroserviss par pirkumu samaksāto naudas summu atgriezīsim 30 dienu laikā (30
dienas nepieciešamas, jo mēs pārdodam profesionālas iekārtas un par atrastajiem
defektiem mums nekavējoties jāziņo rūpnīcām un jāatgriež prece ar defektu).
Atgādinām, ka mēs paturam savas tiesības neatmaksāt pirkuma un pakalpojuma
samaksu tikmēr, kamēr Jūs nebūsiet preci mums atdevis vai iesniedzis par preces
nosūtīšanu apliecinošus pierādījumus.
Lai izvairītos
no pārpratumiem, preces saņemšanas brīdī pārliecinieties, vai tā pilnībā
atbilst pasūtījumam (ražotājs, modelis, krāsa, izmērs un citi būtiski
parametri). Ja konstatējat piegādes laikā izraisītus defektus (skrāpējumus,
plīsumus u.c.), Jums ir tiesības attiekties no preces uzreiz (preces piegādes
brīdī).
Atteikuma
tiesību izmantošanas un preču atgriešanas gadījumā, lūdzam ņemt vērā, ka:
- Preci Jūs
varat pārbaudīt, bet nedrīkstat lietot;
- Preci
jāatgriež nesabojātā, nesasmērētā oriģinālajā iepakojumā;
- Atgrieztajai
precei ir jābūt pilnā tās komplektā;
- Par pilnu preces
sakomplektēšanu un iepakošanu atbild pircējs.
Lūdzam
atcerēties profesionālas iekārtas ir paredzētas tieši tās darbības veikšanai un
produktu lietošanai (piemēram siera rīve, paredzēta siera rīvēšanai, nevis
siera produktu vai subproduktu). Ja neesat ņēmis vērā kādu no augstāk
minētajiem punktiem, mēs paturam savas tiesības nepieņemt preci atgriešanai vai
maiņai.
Neskaidrību vai strīdu risināšanai izmantojiet noteikumu latviešu valodas versiju.